Абітурієнту
Перелік можливостей для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Коледж створює достатні умови щодо реалізації права на освіту для осіб з особливими освітніми потребами. З метою реалізації рівних можливостей доступу до навчання та інфраструктури Коледжу осіб з особливими освітніми потребами в освітній процес впроваджуються спеціальні педагогічні технології та методи, система високоякісного супроводу навчання, підтримки та допомоги.
Здобувачі освіти з особливими освітніми потребами мають право та можливість отримати дистанційний доступ до всіх навчальних матеріалів за освітніми компонентами ОПП у зручний спосіб, а також здійснити контроль отриманих результатів навчання в дистанційному режимі, можуть навчатися за індивідуальним графіком навчання.
Супровід здобувачів освіти з особливими освітніми потребами в Коледжі передбачає, зокрема:
– навчально-організаційний супровід — допомогу учасникам освітнього процесу в організації освітнього процесу, організацію індивідуальних консультацій тощо.
– психолого-педагогічний супровід, який включає надання психологічної та педагогічної допомоги здобувачам освіти з особливими освітніми потребами під час освітнього процесу.
Повноцінне навчання передбачає участь у культурних, спортивних, наукових заходах. Здобувачі освіти з особливими освітніми потребами нарівні з іншими здобувачами освіти беруть участь у концертах і виступах, круглих столах і конференціях, конкурсах, виставках тощо.
Для забезпечення гідної взаємодії з особами з особливими освітніми потребами викладачі з повагою ставляться до таких осіб, вживають заходів для дотримання і захисту їх прав; не допускають висловлювань чи дій, які порушують чи принижують їхню гідність.
Коледж забезпечує доступність до будівлі Коледжу (шляхи руху, зона паркування транспорту); безбар’єрний простір; безперешкодний рух у навчальних приміщеннях, доступність до дверних і відкритих прорізів; організацію освітнього процесу, за можливості, на першому поверсі навчального корпусу.
Таким чином, інклюзивне навчання в Коледжі відбувається із застосуванням індивідуального підходу, врахуванням особливостей нозології та через організацію з використанням сучасних технологій, тому числі й дистанційного навчання.